طرح الفنان المصري محمد عاشور الإعلان الترويجي لأغنيته الجديدة "بحبك ليه" عبر مختلف منصات التواصل الاجتماعي، تمهيداً لطرحها كاملة يوم الخميس المقبل، والتي تعاون فيها مع الشاعر مصطفى ناصر، والملحن شادي حسن، والموزع الموسيقي وسام عبد المنعم الذي تولى أيضاً الميكس والماستر.
ويأتي هذا العمل الجديد بعد النجاح الذي حققه محمد عاشور في أولى أغنياته السينجل بعنوان "الليالي"، والتي سجلت انطلاقته الرسمية في عالم الغناء، وتقول كلمات الأغنية:
"شوفوا شوفوا شوفوا حل ليا
ساب عيونه وحشت عينيا
يابا يابا ده انا لو عليا
مش هعيش غير ليه
كل ليلة هنا بيزوروني
ذكرياتنا مش بسيبوني
حتى لما اغمض عيوني
برضه بحلم بيه
دي الليالي تروح وتيجي
ومش هيجي
زي قلبه في يوم
في الليالي بعيش عشانه
ليه مكانه
زي اول يوم
طب تعالى هنا لو سامعني
الفراق ده مابقاش نافعني
الرجوع بقى ضروري يعني
ده اللي بينا كبير".



























