بعد مشاركتها هذا العام في مسلسل "حكاية نرجس" ومسلسل "عرض وطلب" اللذين عرضا خلال شهر رمضان، علقت الممثلة المصرية سماح أنور على مشاركتها في هذين العملين، وكتبت على صفحتها الخاصة: "شكر واجب لحبيبى وسندى وعزوتى وحيلتى الودود اللطيف الخبير الحكيم الكريم المعطى ربى الله العظيم سبحانه وتعالى، شايفه كرم ربنا فى كلامكم، واحتفالكم، وطبطبتكم وحنيتكم ولطفكم فى استقبالكم لى بعد غيبة. حاسة بيه فى فرحة قلبى اللى رجعتلى بسببكم من بعد ربى الكريم اللطيف الودود الرحيم".

وأضافت: "شكرا لكل الناس اللى حضنونى وساعدونى وورونى حب ونبل ودفا فوق الوصف، شكرا لمسلسل حكاية نرجس ولكل حد ادانى حرية وإبداع وفرصة بحقيقى تؤكد احترام العمل والموهبة والإبداع. شكرا لمسلسل عرض وطلب على الحب والجدية، شكرا كل الأساتذة الكبار فنا وإبداعا، كبر أو صغر سنهم، اللى حمسوني وشجعوني أسرح وأتخيل وأنفذ أحلام مهمة وأكون نفسي تانى بعد غياب، وحشتوني وشرفتوني وسندتوني سندة تمام".