بعد وفاة ابنته الرضيعة عقب تعرضها لأزمة صحية خلال الأيام الماضية، استدعت نقلها إلى أحد المستشفيات الكبرى في القاهرة، حيث فارقت الحياة متأثرة بحالتها، كتب الممثل المصري أحمد عبد الحميد على صفحته الخاصة على موقع التواصل الإجتماعي: "متشكر لكل الناس اللي بتحبني ووقفت جمبي فى مصيبتي بس الحمد لله اكتشفت الأيام إلى فاتت إن ربنا بيحبني أكتر عشان يختبرني ويبتليني بجزء صغير من الابتلاءات اللي شافها الرسل والأنبياء وعباده القريبين".
وأضاف: "أنا مش زعلان أنا راضي وحامد ومبسوط إن ربنا رزقني بناس حلوة زيكم كلكم في ضهري، واتأكدت من محبتكم اللي ربنا يقدرني وأرد جزءا منها وما أشفش فيكم أي حاجة وحشة يا رب".
وختم أحمد عبد الحميد: "الحمد لله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون".


























