وجّهت الفنانة الإماراتية أحلام رسالة للفنانة المصرية أنغام، احتفالًا بنجاح حفلها الأول في لندن، مشيدة بعودتها القوية إلى جمهورها بعد تجاوز أزمتها الصحية الأخيرة.


وكتبت أحلام على حسابها: "عسى عمرك طويل وفرحتك دايمه ربي يتمم شفاك ويديمك ويديم فرحتك وضحكتك ويجعلك شمعه تنور كل اللي حولينك ويخليك لأولادك واهلك ومحبينك ولنا وللفن اللي بتحبيه وحنا بنحبه منك يا اغلا أخت في الدنيا كلها ومبروك لنا صحتك اللي هي اهم من كل شي وعساها دايمه ومبروك نجاحك اللي هو نجاح لنا وللفن العربي كله انغام بحبك".