أطلت الممثلة المصرية رانيا محمود ياسين، على متابعيها عبر موقع التواصل الإجتماعي، وكتبت: "اوعي تفتكر ان الطيب ده غبي وعبيط وسهل انه يضحك عليه، لأ ده بيقي فاهم كل حاجه بس صابر عليك علشان هو طيب ولعل ربنا يهديك".


وأضافت: "ولما ربنا بيقرر انه يخرجه من حياتك بيبقي علشان انت طيب و ابن حلال ربنا بينقذك من اللي بيستغلك وينور بصيرتك ويمكن كمان يفضحلك المستغل وده لطيبه أخلاقك و اي خير بتعمله اوعي تفتكر ان ربنا مش هيردهولك في بيتك وعيالك سبحانه ستار اصل ستر ربنا مع الطيبين مش عادي وسبحانه يجعل لك مخرجا من حيث لا تحتسب فلا تندم انك طيب وتذكر ان الأنبياء كان اهم صفه عندهم انهم كانوا طيبين".